2016. augusztus 8., hétfő

3.fejezet Keze a kezemben

Miután leszálltunk a gépről 5 fős delegáció fogadott a Real Madridtól.
Név szerint Gareth,Emma,Ronaldo,Marcos és az edző .

 *Angolul* 

- Sziasztok.- üdvözöltem a srácokat és egymás nyakába borultunk.
 - Héj,itt a nőd! - szólt Gareth Marcosnak
 - Kicsi kincsem.Hiányoztál.- mondta nekem Marcos majd átölelt
 - Drága,te is nekem. - feleltem majd beültünk az autóba
 - Ő itt egy nagyon jó barátom,Krisztián.Ő is focista. - szóltam a fiúknak ezzel belevéve Kriszt a beszélgetésbe.
- Helyesbítek csak fociztam. - szólalt meg Krisz bánatosan.
Eközben megérkeztünk Garethék házához ahol hatalmas fogadtatásba
Garethék háza
részesültünk.
- Kereszt anyu...-szaladtak hozzám Garethék lányai.
- Kincseim.Már nagyon hiányoztatok.Hogy vagytok?Hoztam nektek meglepetést. -mondtam a lányoknak majd 1-1 magyar kalocsai mintás ruhában díszelgő babát adtam át nekik.
- Nagyon szépek.köszönjük.- válaszoltak a lányok majd átöleltek. 

Eközben Krisztiánéknál:
- Miért nem focizol? - kérdezte Gareth - Volt egy elég súlyos sérülésem és kirúgtak a csapatból.Most már csak egyedül rúgom otthon a bőrt. - feleltem 
- Értem.Lenne kedved holnap eljönni az edzésünkre. - kérdezte Gareth 
- Persze -válaszolta 
- Nagyon szeretik a lányaid Zarát. - mondtam Garethnek 
- Igen,első találkozás óta nagyon szimpatikus lány.Családcentrikus,nagyon aranyos,szeretettel teli és nagyon kellene neki már egy gyerek. - válaszolta majd elmosolyodott 
- Ha történne bármi velünk egyértelműen ő lenne a lányok gyámja.- 
 - Igen,az biztos hogy fantasztikus lány. - mondtam majd hosszasan néztem az elbűvölő lányt.Kicsit elképzeltem hogy egyszer egy ilyen nő fog játszani az én gyerekeimmel.Édes gondolataimat Marcos zavarta meg. 
- Mondd csak pontosan mi történt a lábaddal?Persze ha szabad tudnom.-kérdezte Marcos 
- Bemelegítéskor nálunk voltak a Magyarország szépei szépségverseny döntősei és Balázs vagánykodni akart.Megkért hogy álljak be a kapuba.A harmadik kapura lövésnél felugrott hogy majd befejeli és rám esett.Landoláskor hátratört a jobb lábszáram és nyílt csonttörésem volt.Fél évig jártam rehabra és most itt tartok.- mondtam neki. 
- Ismerős érzés,nekem ínszalag szakadás volt és 4 hónapig feküdtem.- mesélte Marcos 
 --------------------------------------------------------------

A lányokkal való játszás közben néha fel fel pillantottam a fiúkra.Láthatólag jól érezte magát Krisztián. 
- Későre jár.haza kellene mennünk. - szóltam oda Krisznek 
- Máris megyek.-
 - Akkor holnap.-mondta Krisz a fiuknak és búcsút intettünk. 
Elindultunk hazafelé,az út nem volt nagyon hosszú de pont elég volt hogy megérdeklődjem Kriszt a napjáról. 
- Na megérte eljönni? - kérdeztem 
 - Még szép.Rég éreztem magam ilyen jól.Azt hittem hogy egoistákkal leszek körülvéve de ennyire barátságos focistákat még nem láttam. - mondta vidáman  
- Garethék mindig is jószívű,nem elszállt emberek voltak.Sose versengtek azon hogy ki a jobb.Mindenki egyformán jó focista. - mondtam neki majd ránéztem.
Belenéztem a szemébe és teljesen elmerengtem abba a gyönyörű szép pilláiba.Csodálatos volt ahogy a boldogság kiült a szemében. Leállítottam a kocsit és kiszálltunk a házamnál.
- Jé!Még áll a ház? - kérdeztem magamtól majd elnevettem magam. 
- Gyere utánam,elég nagy a ház és olyan mint egy labirintus.- szóltam Krisznek aki bólintás után szorosan mögöttem jött. 
Kinyitottam az ajtót és az a látvány fogadott amit 5 hete hagytam itt.A konyhában állt az elmosogatott edény.Itt ott eldobott ruha. 
- Ne nézz körbe mert iszonyat nagy rumlit hagytam itt. - szóltam hátra a bátortalan Krisznek. 
- Nos balra található a konyha közvetlen mellette a hatalmas nappali.Itt egy folyosó abból nyílnak a szobák.A vendégszobával más néven a te szobáddal szembe van a fürdőszoba.Remélem meg tudtad jegyezni. - mondtam majd nevettem egy jót.
 Krisz felvont szemöldökkel állt velem szemben.Elég bizonytalan volt. 
- Szerintem minden rendbe lesz. -felelte majd rám mosolygott 
- Helyezd magad kényelembe. Íme a választék:filmet nézünk,alszunk vagy nézzük a csillagokat. - mondtam Krisznek aki hosszas gondolkodásba kezdett.
Egy egy érdekes hülye gondolkodó fejet vágott amit egy nevetéssel díjaztam.
 - Jó lesz a film nézés. - válaszolta majd kacsintott 
Basszus mi lesz itt.- gondoltam magamba majd nevettem 
- Sztárom a párom,Démonok között,Távkapcs,Croodék,Másnaposok.Válassz addig én csinálok popcorn-t. - dobtam elé a cd-ket és elindultam a konyhába. 
- Vajas vagy sós? -üvöltöttem Krisznek 
- Sós a kedvencem. - válaszolt 
Na Zara,még a popcornból is ugyanazt szeretitek.-susmogtam az orrom alatt.
 - Na mit választottál. - mentem be a szobába popcornnal teli tálakkal. 
 - Szárom a párom.Szeretem ezt a filmet mert megtanítja az embert arra hogy nem egy pénzes,híres pali vagy nő mindig a tökéletes választás. - válaszolta majd egy elég sármos mosolyt ejtett. 
Kihúztam a hófehér kanapét,hoztam egy egy plédet és párnát majd nekiálltunk a filmnézésnek. 
Az elején még ülve,majd fekve néztük a filmet.Láttam hogy időközben Krisz bealudt ezért kikapcsoltam a tv-t.Bebújtam a takaró alá majd én is megpróbáltam
aludni.Egymással háttal aludtunk de egyszer csak megfordult és átölelt majd kezét a kezembe rakta. 

A szívem abban a pillanatban hevesen kezdett verni,nem tudom milyen érzés fogott el.Talán ideges vagyok,vagy élvezem?Egy biztos,nem akartam hogy elvegye a kezét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése