2016. augusztus 6., szombat

2. fejezet Bízok benned

Csak feküdtünk a fűbe és néztük a csillagokat.Az imént elmondott szavak járnak a fejemben.Jelenleg nem szeretnék pasit.Sokat utazok és nem szeretnék mindig a másik miatt görcsölni.

 *telefon csörgés*/mindezt angolul:

 - Helló Emma.Mi újság? -
- Szia.Veled mi újság?Eltűntél! -
- Magyarországon vagyok. -
 - Mikor jössz?Megvettem a jegyeket a fináléra.Már nagyon izgatottak a srácok! -
 - Holnap utazok.Megveszem a jegyet még ma és holnap az első géppel megyek.Add át üdvözletem a skacoknak. -
 - Okés akkor holnap tali végre.Hívj ha leszállt a gép.Puszi -
 - Jó puszi-

- Mennem kell holnap elutazok. -szóltam a félig álomba lévő Krisztiánnak
 - Örültem hogy találkoztunk.Jól esett egy kis kikapcsolódás. - válaszolta letörten.
- A héten mit csinálsz? - kérdeztem a kis pityergő sráctól
- Semmit,szokásom szerint. - válaszolt még mindig letörten
- Gyere velem Madridba!Van jegyem a finálé meccsre. Bemutatlak a srácoknak.És persze a szuper sexy csajoknak is. - néztem rá és kacsintottam
 - Bízz bennem. Igérem jól fogod ott érezni magad. - biztattam egy kicsit
Olyat láttam amit eddig nem sikerült.Láttam a szemében a reményt.Láttam hogy újra megjött az életkedve.Már nem a gyenge,összetört Krisztiánt láttam hanem egy erős,kiegyensúlyozott férfit.
 Szépen lassan elkészültem és elindultunk az ajtó felé.Már épp léptem volna ki amikor megfogta a kezem és visszarántott.
 - Köszönöm. - csak ennyit mondott.Egy szó többet mondott 100 mondatnál.Apró mosolyt elvétve elindultam haza.Már épp a nagykapuba jártam amikor utánam szólt.
- Hazavinnélek,de az árokba kötnénk ki. - üvöltötte az utca közepén majd elnevette magát
- Jó éjt. - válaszoltam nevetve.
  Hazaérve összepakoltam a ruháimat majd nyitottam egy pezsgőt.Elintéztem a szokásos dolgaimat és vettem a forró fürdőt. Fürdés közben megcsörrent a telefonom.Facetime-on hívott egy ismeretlen szám.Felvettem és a félrészeg Krisztián feje fogadott.
- Itt hagytad a tárcádat.- felelte Krisz.
- Holnap hogy lesz?Mert oké hogy megyünk de azt se tudom mi hogy lesz.- beszélt hozzám.Néha csuklott egyet amit a pia váltott ki
- Reggel 10re ott vagyok nálad addigra készülj el.Pakolj be jó sok focis felszerelést. - válaszoltam neki.
Mint tudjuk a facetime olyan hívás hogy látjuk egymást.Csak bámult nagy szemekkel hátha többet lát mint szeretne de nem sikerült neki.Csak nevettem rajta.
- Inkább aludjál jó?Hosszú lesz a holnapi nap.-
 Ezután akkor nevetés tört rám mint valami hülye.Egyszer még sétál Krisztián a másik pillanatban egy hatalmas csattanás és a medence vizét láttam.A vonal egyből megszakadt csak hangokat hallottam.
Ha a hallásom nem csal akkor él.Leraktam a telefont és gyorsan felöltöztem hogy elinduljak aludni. Reggel kipihenve kicsit másnaposan keltem.Az óra negyed 10et mutatott.
- Basszus elkések. - Pattant ki az ágyból.
3 nem fogadott hívásom volt.1 Emmától és 2 Krisztől. Gyorsan írtam Krisznek hogy elaludtam és hogy mindjárt ott vagyok.Előkerestem a rövidnadrágomat és a Real Madrod-os mezemet amin Gareth neve szerepelt.Felvettem a tornacsukámat és készen is voltam.A hajam égnek állt,szemem karikásak voltak de nem volt időm szépítkezni.Bepattantam a kocsiba és útnak indultam.
Krisz már kint állt a kapuban arra várva hogy mikor érkezek meg.Nagyon kicsípte magát.Fehér inget viselt egy hosszú kékes fekete farmernadrággal.A nagy fehér karóra csak virított a kezén.Lassítva az autót kiszóltam az ablakon.
- Ejj de kicsípte magát.A fuxot nem felejtette el. - szóltam ki a kocsiból.
 - Túl sok?Mert átöltözök. - kérdezte pánikolva
 - Nem dehogy,gyere mert lekéssük a repülőt. -válaszoltam.
 Gyorsan betette a bőröndjét a csomagtartóba és útnak is indultunk.
 - Tegnap min történt amikor el tűntél? - kérdeztem kíváncsian mint aki nem tudná hogy beleesett a medencébe.
 - Jajj hát semmi,csak beleesett a medencébe a telóm. -felelte idegesen
 - És ekkorát csattant? - zártam egy apró nevetéssel
- Hát igen.- csak nevettünk és elértünk a repülőtérre.
Hatalmas tömeg volt mert akkor tért haza a magyar válogatott az Eb-ről. Mindenki hatalmas örvendezésbe kezdett amikor sorba jöttek a játékosok.Próbáltunk átverekedni magunkat a tömegen de nem jártunk sikerrel.Szerencsére egy ismerősöm ott dolgozott és átvitt minket.
Megfogtam Krisztián kezét és magammal rántottam.A tömegen átverekedve az embernek kikerekedett a szeme és heves suttogásba kezdtek.Mindenki Krisztiántól beszélt.Látszott Krisztiánon hogy ideges volt.
Megálltunk az ajtóba és vártuk hogy megkezdjük a beszállást.
 - Mindjárt jövök,várj meg. - szólt Krisz
 Csak álltam és vártam amikor felkaptam a fejem egy ismerős hangra.A magyar válogatott pár játékosa vesézte ki az igen előnyös nadrágomat.
Elindultam megkeresni Krisztián de egy bőröndben megbotlottam és Dzsudzsák karjaiba estem.
- A sors megtette helyettem az első lépést. - szólt hozzám
- Jól vagy? - kérdezte
- Igen,köszi hogy megfogtál. - feleltem
 - Semmiség. - majd elváltak útjaink.
Gyorsan útnak indultam és a szemem sarkából láttam fogy figyelemmel kíséri minden lépésemet.
- Na végre hogy előkerültél,mindjárt indul a gép. - förmedtem rá Kriszre.
Megfogtam a kezét és magammal rántottam. Ez persze nem hagyta figyelmen kívül Balázst akik kikerekedt szemekkel nézett minket.Épp siettem a géphez amikor hirtelen Krisz megállta a fiúknál.
 - Sziasztok,gratulálni szeretnék az EB szereplésetekért.Jól játszottatok. - mondta Krisz.
Látszott rajta a csalódottság,hogy nem tudott rész venni a 2020-as EB-n.
- Némó,de rég találkoztunk.Köszönjük,sok energiát fektettünk bele a játékunkba.Veled mi újság?Látom újra szerelembe estél. - mondta Balázs
 - Időközben helyrejöttem és most utazunk Madridba.Ő csak egy nagyon jó barátom,nincs semmi köztünk. -
 - Akkor ezek szerint van esélyem nála. - felelte Balázs majd felém indult.
 - Héj édesem,nem adod meg a számod? - fordult felém
- Hát drága sajnos ez nem fog menni. - válaszoltam majd átadtam a jegyeimet és elindultam a gép felé.
Krisz szorosan mellettem jött,néha még a kezünk is összeért ami melegséggel töltött el.
 Miután elfoglaltuk a helyünket elővettem egy képes könyvet a Real Madrid játékosairól és a velük eltöltött sok kellemes pillanatról.Megmutattam Gareth és Emma esküvői képeit,gyerekeik keresztelőjét,a Ronaldoval eltöltött Ibizai utazás képeit.Figyelmesen nézte a könyvet majd elálmosodott és bealudt.
Átaludta az egész utat így nem volt kihez beszélnem. Annyira aranyosan aludt.Hosszasan néztem és nem vettem észre hogy félszemmel engem néz.Gyorsan elfordítottam a fejem mintha mi sem történt volna.Közben megérkeztünk Madridba.
Már épp álltam volna fel hogy felkeltsem amikor hirtelen mozdulatot tett a gép és az ölébe estem.Annyira zavarba ejtő volt.
- Ennél szebb látványra nem is kelhettem volna. -jelentette ki





---------------------------------------------------------------------------------------------
 Íme a második rész.Remélem tetszik és figyelemmel fogjátok kísérni a történetet.Ha tetszett iratkozz fel.Ha valami kérdésed van szívesen várom az alábbi e-mail-ra. daniellaagreste@gmail.com 

Puszi Ella



2 megjegyzés: